Alla inlägg under oktober 2007

Av Ann-Sofi - 30 oktober 2007 20:03

Det finns många saker som jag verkligen gillar. Två av mina absoluta favoriter är stunden på morgonen, när alla fortfarande snusar (eller för all del, i en del fall snarkar) och ångande starkt alldeles nybryggt kaffe. Allt som oftast lyckas jag kombinera de här två små miraklen och i morse var en sådan lyxig stund.

Jag har en stor familj vilket ofta betyder att jag har lite eller ingen tid alls för mig själv. Det är nästan alltid någon som är vaken i huset och vill ha min odelade uppmärksamhet, utom just på mornarna.

Den stunden är alldeles bara min och jag älskar den. Skulle utan att blinka kunna låsa in, eller i värsta fall ,skjuta den i foten som försöker inkräkta på min stund... :) Den här veckan har barnen höstlov, det borgar för extra lååånga morgonstunder.  Och vilken lycka! Det är bara tisdag idag, tre härliga morgonstunder kvar av den här veckan :-)

Livet är underbart!



Av Ann-Sofi - 21 oktober 2007 09:12

Jaha, en alldeles egen blogg alltså...

Drabbades av en lätt prestationsångest efter att ha läst andras bloggar. Många skriver en massa kloka och bra saker vilket naturligtvis är både roligt att läsa och får mig att fundera i nya banor. MEN det ger mig pretationsångest så här i startgroparna.

Vad ska jag egentligen skriva om?

Faktum är att jag gillar att skriva, gör det jämt i en eller annnan form. Men det jag skrivit hittills i mitt liv ligger sparat på olika (en del ganska underliga) ställen i huset i väntan på att någon gång antingen läsas igen, kasseras eller kanske rentav användas till något...

Så det här med att blogga är en tanke som har funits ett tag men som inte blivit verklighet innan en vän berättade om sin blogg och lärde mig hur man gör(Tack Cristin, behöver en spark i baken då och då.. ). Så nu provar jag! Ångest eller inte, här ska bloggas!! :)


Av Ann-Sofi - 20 oktober 2007 13:44

Är hos hon som fick priset "bitch 2007" och lär mig blogga. Hittade en bild som jag tränar på som fick mig att längta till sommaren.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards