Direktlänk till inlägg 8 november 2007

Redan torsdag!

Av Ann-Sofi - 8 november 2007 05:59

Det är redan torsdag och jag försöker komma på vad jag egentligen har gjort den här veckan.

Lite läskigt att det just nu inte känns som om det är något speciellt som sticker ut...

Jag måste väl ha gjort något... eller??

Visst, jag har varit på jobbet varje dag... Jag har faktiskt jobbat också:) men i alla fall... Visst borde det vara något så där som jag minns bättre än annat... ?

Hemma har allt också varit som vanligt. Barn, matlagning, hundar , tvätt, kaffe, Tv, telefonen... ganska många bra stunder också faktiskt, men just nu inget som sticker ut liksom... Lite läskigt!

Beslut: Idag ska jag göra något annorlunda som jag kommer att komma ihåg som en av veckans allra goaste händelser!!

Spännande!


Ja Marianna, jag fick tillbaka min kollega från Norr, dock inte utvilad men stärkt till själ och hjärta.. Kanske får jag ta mig en tripp norröver själv och se hur ni har det. :-)


 
 
Marianna som gästspelar i Härnösand idag

Marianna som gästspelar i Härnösand idag

8 november 2007 15:53

Va bra att hon kom tillbaka utvilad!

Klart att du är välkommen hit!
Själv sitter jag just nu och gästspelar i rollen som jobbcoach på kontoret i Härnösand... en intressant upplevelse som garanterat sticker ut och lär bli tillägnat ett blogginlägg i kväll!

http://miniu.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Mattias

8 november 2007 19:54

Men, du du har väl inte glömt att Storpotäten har lämnat pannkakan? Det sticker väl ut.. eller du menar utanför pannkakstid?:-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann-Sofi - 5 februari 2008 16:09

Jag har nu bestämt mig för att ta mig tid att blogga. Vet inte varför det ska vara så svårt, egentligen så gillar jag ju det. Från och med nu är jag en bättre bloggare :) kram på er!   Puss till dig CHristin! Jag mumsar choklad medan jag skriver :) ...

Av Ann-Sofi - 5 februari 2008 16:09

Jag har nu bestämt mig för att ta mig tid att blogga. Vet inte varför det ska vara så svårt, egentligen så gillar jag ju det. Från och med nu är jag en bättre bloggare :) kram på er!   Puss till dig CHristin! Jag mumsar choklad medan jag skriver :) ...

Av Ann-Sofi - 5 februari 2008 16:09

Jag har nu bestämt mig för att ta mig tid att blogga. Vet inte varför det ska vara så svårt, egentligen så gillar jag ju det. Från och med nu är jag en bättre bloggare :) kram på er!   Puss till dig CHristin! Jag mumsar choklad medan jag skriver :) ...

Av Ann-Sofi - 19 november 2007 06:12

Jag har en mus, eller kan det hemska tanke vara en råtta, i mitt hus. I köket närmare bestämt. Den sitter där inne och gnager och verkar helt obekymrad om att jag och hundarna rör oss här. Den bara gnager på. Jag hör den men har ännu inte vågat öppna...

Av Ann-Sofi - 11 november 2007 19:11

Var på fest igår och har därför haft en ganska seg dag idag. Skojig fest! Vi var några tjejer som träffades innan och fixade till oss medan vi drack lite vin och sjöng sing star som värsta idoler. (Tyckte vi själva i alla fall...) Den ena av tjejer...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards