Direktlänk till inlägg 1 november 2007

Ensamt

Av Ann-Sofi - 1 november 2007 06:18

Har just kommit in efter en morgonpromenaden med två glada hundar. Dom är för övrigt dom enda som delar mina morgonstunder.

1 november idag, men ute känns det av någon anledning som vår. Mina sinnen har nog blivit en smula förvirrade för det är mörkt och blåsigt ute och på träden dinglar bara enstak gula löv. Inga direkta vårtecken att hoppa högt över således. Men ändå signalerar alltså min hjärna vår. Gissar att det bara är att tacka och ta emot. Åtminstone om man som jag gillar våren bra mycket bättre :)

Idag är jag alldeles ensam på jobbet. Mina arbetskamrater är utflugna på olika äventyr så jag får husera alldeles ensam på jobbet. Inte helt skojsigt men kan kanske hitta på något trevligt tills de kommer tillbaka på måndag.

Fast helt ensam kommer jag inte att vara, har några tappra kursdeltagare som sällskap. Fast nuförtiden är de ganska självgående (har helt enkelt drillat dem för väl.. :) och ibland när jag vill något så får jag en av mina egna frågor tillbaka.. hmm vem lär vem kan man undra...

Kaffet slut! Betyder att det är dags att sätta lite fart.

Får se om jag kan få vårkänslorna att stanna hela dagen :)

 
 
Marianna

Marianna

1 november 2007 21:34

Jasså, du får dina frågor tillbaka av kursdeltagarna...*fniss* ... då har du jobbat bra!

Trevlig helg på dig och hoppas du får tillbaka en utvilad arbetskamrat från Norr, det törs jag nästan lova!

http://miniu.bloggagratis.se

 
Ann-Sofi

Ann-Sofi

2 november 2007 07:02

Trevlig helg till dig också.
Ser fram emot att få tillbaka en utvilad kollega från norr. :)

http://annzofi.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann-Sofi - 5 februari 2008 16:09

Jag har nu bestämt mig för att ta mig tid att blogga. Vet inte varför det ska vara så svårt, egentligen så gillar jag ju det. Från och med nu är jag en bättre bloggare :) kram på er!   Puss till dig CHristin! Jag mumsar choklad medan jag skriver :) ...

Av Ann-Sofi - 5 februari 2008 16:09

Jag har nu bestämt mig för att ta mig tid att blogga. Vet inte varför det ska vara så svårt, egentligen så gillar jag ju det. Från och med nu är jag en bättre bloggare :) kram på er!   Puss till dig CHristin! Jag mumsar choklad medan jag skriver :) ...

Av Ann-Sofi - 5 februari 2008 16:09

Jag har nu bestämt mig för att ta mig tid att blogga. Vet inte varför det ska vara så svårt, egentligen så gillar jag ju det. Från och med nu är jag en bättre bloggare :) kram på er!   Puss till dig CHristin! Jag mumsar choklad medan jag skriver :) ...

Av Ann-Sofi - 19 november 2007 06:12

Jag har en mus, eller kan det hemska tanke vara en råtta, i mitt hus. I köket närmare bestämt. Den sitter där inne och gnager och verkar helt obekymrad om att jag och hundarna rör oss här. Den bara gnager på. Jag hör den men har ännu inte vågat öppna...

Av Ann-Sofi - 11 november 2007 19:11

Var på fest igår och har därför haft en ganska seg dag idag. Skojig fest! Vi var några tjejer som träffades innan och fixade till oss medan vi drack lite vin och sjöng sing star som värsta idoler. (Tyckte vi själva i alla fall...) Den ena av tjejer...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards